Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle opdrachten verleend aan:
Super Sabske & Duper Dirk, Vennootschap Onder Firma; Super Duper Events, Thema Quizzen voor Bedrijfsfeesten, Vriendenuitjes en Vrijgezellenfeesten, kantoorhoudende aan Weverstede 273, 3431 JS Nieuwegein, ingeschreven in het handelsregister bij de Kamer van Koophandel onder dossiernummer: 95024336
1.1 Eenieder die aan een door ‘’Super Duper Events’’ georganiseerd evenement deelneemt, wordt geacht kennis te hebben van, en in te stemmen met deze voorwaarden. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op iedere aanbieding, offerte en overeenkomst tussen opdrachtnemer: Super Sabske; mevrouw S. Beg en Duper Dirk; meneer D.K. Visser, hierna te noemen ‘’De Organisatie’’ en opdrachtgever: de wederpartij, hierna te noemen ‘’De Klant’’.
1.2 Indien een bepaling in deze algemene voorwaarden gedeeltelijk of geheel nietig blijkt te zijn of wordt vernietigd, laat dat de geldigheid van de overige bepalingen onverlet. Indien zich een situatie voordoet tussen ‘’De Klant’’ en ‘’De Organisatie’’ welke niet is opgenomen in deze algemene voorwaarden, zal er een bepaling in de plaats treden die zoveel mogelijk aansluit bij de bedoeling van de partijen.
1.3 De wet ‘’verkoop op afstand’’ is niet van toepassing daar ‘’De Organisatie’’ producten en dienstverlening aanbiedt welke vallen onder vrijetijdsbesteding.
Â
2.1 Alle aanbiedingen, prijsopgaven, kostenbegrotingen van ‘’De Organisatie’’ zijn geheel vrijblijvend.
2.2 Indien er op een aanbieding/offerte door ‘’De Klant’’ niet binnen 3 dagen (of voor zover daarvan sprake is, de in die aanbieding expliciet aangegeven-andersluidende-periode) schriftelijk per mail akkoord is gegeven komt de aanbieding te vervallen.
Â
3.1 De overeenkomst komt tot stand op de datum dat de aanbieding/offerte door ‘’De Klant’’ per mail wordt bevestigd en/of wordt ondertekend, hierna te noemen ‘’De Opdrachtbevestiging’’.
3.2 ‘’De Klant’’ welke namens de onderneming of groep een overeenkomst aangaat, zorgt voor tijdige informatieverstrekking welke nodig zijn voor het uitvoeren van de opdracht aan ‘’De Organisatie’’. Tevens is deze tekenbevoegde, aansprakelijk voor alle verplichtingen die namens de onderneming of groep uit deze overeenkomst voortvloeien.
Â
4.1 ‘’De Klant’’ dient ten alle tijde eventuele wijzigingen aan ‘’De Opdrachtbevestiging’’ schriftelijk via de mail door te geven middels een reply op de boekingsovereenkomst.
4.2 Wijzigingen aan ‘’De Opdrachtbevestiging’’ met betrekking tot een spel kunnen tot 14 dagen voor de datum van de opdracht /de geboekte activiteit kosteloos gewijzigd worden, indien dit binnen de mogelijkheden ligt van al geboekte activiteiten op dezelfde dag door derden. Het wijzigingen van locatie, datum en/of tijdstip is niet meer mogelijk tot 14 dagen voor de datum van de opdracht /de geboekte activiteit.
4.3Â Wijziging met betrekking tot het in mindering brengen van de groepsgrootte kan tot maximaal 10% van het opgegeven aantal personen en tot uiterlijk 7 dagen voor de datum van de opdracht/de geboekte activiteit. Na deze periode is er geen mogelijkheid meer tot restitutie.
4.4Â Verzoek om wijziging met betrekking tot het in meerdering brengen van de groepsgrootte kan in overleg tot 24 uur voor de datum en tijdstip van de opdracht/de geboekte activiteit, mits de locatie voldoende plek beschikbaar heeft en dit voldoende passend is bij de geboekte activiteit. Deze wijziging is uiteraard kosteloos. De meerprijs met de voor op dat moment geldende tarieven per persoon, wordt hiervoor apart in rekening gebracht. Deze factuur of betaallink dient voldaan te zijn voor aanvang van de geboekte activiteit.
4.5 ‘’De Organisatie’’ behoudt zich, zelfs na ‘akkoord’ van ‘’De opdrachtbevestiging’’ door ‘’De Klant’’, het recht om de gedane bestelling of geplaatste opdracht te wijzigingen of vormvrij te herroepen. Wijzigingen welke afwijken ten nadele van ‘’De Klant’’ bijvoorbeeld een datum of tijdstip, zullen altijd in overleg gedaan worden met ‘’De Klant’’. Indien er geen passende oplossing geboden kan worden zal ‘’De Organisatie’’ een passende compensatie aanbieden.
4.6 ‘’De Organisatie’’ behoudt zich het recht voor of tijdens de uitvoering van de opdracht, kleine wijzigingen toe te brengen aan de inhoud van de opdracht/ het geboekte spel indien zij dit nodig achten. Dit zal nooit en te nimmer tekortdoen aan ‘’De Super Duper Experience’’
Â
5.1 ‘’De Organisatie’’ belooft er alles aan te doen, wat binnen de mogelijkheden ligt, om gehoor te geven aan de wensen van ‘’De Klant’’ om een ultiem ‘’Super Duper Feestje’’ te bezorgen met 100% blije gezichtengarantie.
5.2 ‘’De Organisatie’’ is gerechtigd om voor de uitvoering van de opdracht derden in te schakelen.
Â
6.1 Omstandigheden welke niet aan ‘’De Organisatie’’ te wijten zijn, zoals; extreme weersomstandigheden, stakingen, acute gezondheidsproblemen, overheidsmaatregelen of bijvoorbeeld onverwachte gebeurtenissen in het verkeer zoals; onaangekondigde wegafsluitingen/filevertragingen, mechanische pech, kunnen niet voor rekening komen van ‘’De Organisatie’’. Wel zullen wij samen met ‘’De Klant’’ kijken naar passende mogelijkheden. Wij staan voor 100% SuperDuper-Garantie en zal gecompenseerd worden via een tegoedbon middels een ‘’tijd voor tijd’’ regeling.
6.2 Indien de compensatie onmogelijk blijkt, wegens overmacht vanuit ‘’De Organisatie’’ zal er gekeken worden naar compensatie of vergoeding dat in verhouding staat met de reeds geleverde dienst.
Â
7.1Â Alle genoemde prijzen zijn altijd exclusief 21% btw.
7.2 De betaaltermijn voor de factuur is 14 dagen, hierna wordt één kosteloze herinnering verstuurd met een betaaltermijn van 7 dagen. De factuur dient ten alle tijden voorafgaand aan de geboekte activiteit voldaan te zijn.
7.3 Indien de factuur niet binnen deze termijn(en) is voldaan geldt de wettelijke rente. Voor particulieren/niet-handelstransacties is dit sinds 1 januari 2024 7%. Voor B2B/ handelstransacties is dit sinds 1 juli 2024 12,25%. Daarbij zullen er administratiekosten in rekening worden gebracht van €13,- euro exclusief btw.
7.4 Indien de factuur voorafgaand (tot ten minste 24 uur) aan de activiteit niet is voldaan, behoudt ‘’De Organisatie’’ zich het recht de volledige activiteit te annuleren, tenzij anders schriftelijk is overeengekomen. Het volledige factuurbedrag 100%, inclusief administratiekosten á €13,- wordt direct opeisbaar.
7.5 Bij annulering van de ‘’De Opdrachtbevestiging’’ door ‘’De Klant’’ worden naast administratiekosten á 13,-, kosten in rekening gebracht. Deze kosten worden omgezet in een tegoedbon en blijven geldig tot een jaar na uitgifte, het restbedrag wordt binnen 14 dagen overgemaakt naar de bankrekening van herkomst. De tegoedbon is in te wisselen voor elk ander Super Duper event. De volgende termijnen zijn leidend:
Â
8.1Â Wij hebben uiteraard Super Duper veel geduld, maar ook voor andere aanwezigen moet het een prettige ervaring zijn. Alle hinder of (over)last die kan of wordt veroorzaakt door deelnemende personen tijdens de activiteit, welke het correct uitvoeren van de activiteit bemoeilijkt of onmogelijk maakt, kan van de activiteit uitgesloten dan wel verwijderd worden.
8.2 Alle materiele kosten veroorzaakt door deze hinder en voor zover dit deze persoon kan worden toegerekend, worden verhaald op ‘’De klant’’ middels een na factuur.
Â
9.1 ‘’De Organisatie’’ is niet aansprakelijk voor boetes, schade, van welke aard dan ook, veroorzaakt door ‘’De Klant’’. Evenals onjuiste of onvolledige verstrekte gegevens door ‘’De Klant’’ welke kunnen of lijden tot schade met betrekking tot deelname aan de aangeboden activiteit. ‘’De Klant’’ is ten alle tijden zelf verantwoordelijk en deelname aan de activiteit vindt geheel plaats op eigen risico.
9.2 In het geval van lichamelijk en/of geestelijk letsel, kwetsing, overlijden of materieel verlies/diefstal aan ‘’De Klant’’ veroorzaakt tijdens of door de activiteit, kan ‘’De Organisatie’’ hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld, tenzij dit door grove aantoonbare schuld te wijten valt. De verzekering wordt hierbij geraadpleegd.
9.3 Om aanspraak te maken op een vergoeding door schuld te wijten aan ‘’De Organisatie’’ dient ‘’De Klant’’ dit schriftelijk kenbaar te maken binnen 10 kalenderdagen vanaf de datum van de uitgevoerde activiteit.
9.4 “De Klant’’ vrijwaart ‘’De Organisatie’’ van alle aanspraken die verband houden met het niet verkrijgen van de noodzakelijke vergunningen en/of ontheffingen of de juiste naleving hiervan. Mede voor eventuele aanspraken van derden die in verband met de uitvoering van de overeenkomst schade lijden en waarvan de oorzaak aan anderen dan aan ‘’De Organisatie’’ toerekenbaar is. Indien er in gebreke blijft in het nemen van adequate maatregelen, dan is ‘’De Organisatie’’ gerechtigd, zelf daartoe over te gaan en zijn alle daaruit voortvloeiende risico’s en kosten voor de rekening van ‘’De Klant’’.
Â
10.1 Het kan natuurlijk gebeuren dat er ontevredenheid plaatsvindt voorafgaand of tijdens de activiteit. ‘’De Organisatie’’ verwacht van ‘’De Klant’’ dat dit direct bespreekbaar wordt gemaakt zodat er naar een oplossing gehandeld kan worden. Wij staan voor 100% tevredenheid en zullen er alles aan doen wat binnen onze mogelijkheden ligt om deze garantie te waarborgen. Indien er achteraf een ontevredenheid blijkt, horen wij dit uiteraard graag binnen uiterlijk 10 dagen na het plaatsvinden van de activiteit.
Â
11.1 Alle documenten, vertrouwelijke informatie, persoons- en of bedrijfsgegevens welke ‘’De Klant’’ aan ‘’De Organisatie’’ beschikbaar stelt, zal volgens de AVG wet in acht genomen worden.
11.2 Indien er tijdens een activiteit beeldmateriaal in de vorm van foto-en videomateriaal gemaakt wordt door ‘’De Organisatie’’, is ‘’De Organisatie’’ gerechtigd deze ter ondersteuning van activiteiten en promotionele presentaties te gebruiken en te publiceren op de website of social media kanalen van Super Duper Events of gerelateerde kanalen. Voor zover dit door de Auteurswet is toegestaan. Tenzij vooraf schriftelijk nadrukkelijk anders is overeengekomen geeft ‘’De Klant’’ door het te ondertekenen van deze overeenkomst hiervoor toestemming.
11.3 ‘’De Klant’’ zal niet zonder vooraf schriftelijke toestemming van ‘’De Organisatie’’,
concurrentiegevoelige mededelingen delen met derden over de werkwijze van het Super Duper concept, noch over de uitvoering van de unieke Super Duper activiteiten. Omdat Super Duper Events erg veel waarde hecht aan authenticiteit en originaliteit is het kopiëren en of delen van eventinhoud zoals; scripts, quizvragen of overige inhoud streng verboden. Bij overtreding dient ‘’De Klant’’ direct gehoor te geven aan het verwijderen van gemaakt beeldmateriaal.
Â
12.1Â Op deze voorwaarden is Nederlands recht van toepassing.
Â
13.1 Wanneer deze Algemene Voorwaarden niet correct worden nageleefd, is er sprake van een officiële overtreding! En hier zullen ernstige lijfstraffen tegenover staan, welke uitgevoerd zullen worden tijdens de Suffer Island Quiz, door onze enige echte Cindy!

Om je een superduper ervaring te geven, gebruiken we magische koekjes om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze smakelijke technologieën kunnen we gegevens zoals je surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelig effect hebben op bepaalde funky functies en coole mogelijkheden.